У попередніх модулях я виконала роль учня, коли створила приклад учнівської роботи, та знайому мені роль учителя, коли розробляли оцінювання для власного прикладу учнівської роботи. У цій вправі я, працюючи в парах або малих групах, розповісте один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі, які я отримаю від колег, можуть допомогти мені удосконалити приклад та власну стратегію оцінювання.
Обговорять створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорять, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізують шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створять форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створять інструменти для підсумкового оцінювання;
Обговорять створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
Обговорять, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
Проаналізують шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
Створять форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
Створять інструменти для підсумкового оцінювання;
Комментариев нет:
Отправить комментарий